Monday, October 10, 2011

Lovely In-Laws / Daughter In-Laws




Title: 며느리와 며느님 / Daughter in-Law
Chinese title : 媳妇儿和少奶奶
Genre: Romance, family
Episodes: 131
Broadcast network: SBS
Broadcast period: 2008-July-21 to 2008-Dec-20
Air time: Mondays to Saturdays 8:30


Synopsis
Not Yet Available

Cast


Ma Family
Jung Chan as Ma Kang Min
Lee Jong Soo as Ma Kang San
Choi Jong Won as Ma Pyung Moon
Jung Kyung Soon as Ma Kang Ja
Yoo Eun Mi as Ma Ye Kyung (Soon Jung’s daughter)

Lee Family
Moon Jung Hee as Lee Soon Jung
Park Young Tae as Lee Sang Man
Park Soo In as Lee Yoo Jung (Soon Jung’s younger sister)

Kim Family
Kim Yeon Joo as Kim Joo Ri
Uhm Yoo Shin as Oh Young Shil (Joo Ri’s mother)
?? as Kim Byung Chul (Joo Ri’s father)

Other people
Yoon Young Joon as Park Min Hyuk
Ahn Do Kyoon as Park Joon
Sun Woo Yong Nyeo as Jang Ok Soon
Kim Seung Hwan as Oh Young Hoon
Kim Myung Jin as Choi Soo Ho
Kim Soo Yeon as Kang Mi Ra
?? as Yoo Ki Baek
?? as Ha Yoo Mi
Jung Yong Rye